ბიზნესის, ტექნოლოგიის და განათლების
ფაკულტეტი
ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი

ბიზნესის, ტექნოლოგიისა და განათლების ფაკულტეტი, განათლების სკოლა, განათლების დოქტორი

ასოცირებული პროფესორი





ეკა ტყავაშვილმა 1991 წელს წარჩინებით დაამთავრა თბილისის ილია ჭავჭავაძის სახელობის უცხო ენათა პედაგოგიური ინსტიტუტი ინგლისური ენის სპეციალობით და მიენიჭა ინგლისური ენის მასწავლებლის კვალიფიკაცია, ხოლო 1996 წელს თბილისის ილია ჭავჭავაძის სახელობის დასავლურ ენათა და კულტურათა სახელმწიფო ინსტიტუტის ასპირანტურა ინგლისური ენის დიდაქტიკის სპეციალობით. 2022 წელს დაიცვა სადოქტორო დისერტაცია განათლების მიმართულებით და მიენიჭა განათლების დოქტორის აკადემიური ხარისხი თემაზე: „რეფლექსიური დღიურის გავლენა სკოლის მასწავლებლის კვალიფიკაციაზე“. მას მოპოვებული აქვს  კვლევითი გრანტები გერმანიის, ავსტრიის, ისრაელის, ესტონეთის უნივერსიტეტებში. მონაწილეობს საერთაშორისო და ადგილობრივ პროექტებში, როგორც მკვლევარი. 2019 წლიდან იგი არის ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის ინოვაციური განათლების კვლევის ცენტრის მკვლევარი. არის სამეცნიერო სტატიების და ინგლისური ენის მასწავლებლებისთვის რამდენიმე მეთოდური სახელმძღვანელოს ავტორი.

1999 წელს ჰორნბის სტიპენდიის ფარგლებში წარგზავნილი იყო კემბრიჯში, სადაც მიენიჭა ინგლისური ენის მასწავლებლების მწვრთნელთა მწვრთნელის სერტიფიკატი.  იგი არის საქართველოს ინგლისური ენის მასწავლებელთა ასოციაციის (ETAG) თანადამფუძნებელი,  თბილისის ფილიალის თავმჯდომარე (2004 წ), გაზეთის რედაქტორის მოადგილე (2003-2009წწ)  და მთელი რიგი ინგლისური ენის მეთოდიკის  მოდულების ტრენერი (1998-2009 წწ), სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის ტრენერ- კონსულტანტი, USAIDUსაბაზისო განათლების პროგრამის (RTI) ტრენერი, მთარგმნელი, შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრის შემფასებელი. 2016-2018 წლებში მუშაობდა ათასწლეულის გამოწვევის კორპორაციის ფონდის სერტიფიცირებული ტრენერად. სხვადასხვა დროს აქტიურად თანამშრომლობდა ბრიტანეთის საბჭოს მიერ განხორცილებულ სხვადასხვა აქტივობებში ინგლისური ენის მასწავლებლებისთვის, მათ შორის აღსანიშნავია ბრიტანეთის საბჭოს სასწავლო ჰაბებში განხორციელებული პროექტის: „გაუმჯობესებული უნარები უფრო ძლიერი საზოგადოებებისთვის“ ფარგლებში შექმნილი კურსის: „21 საუკუნის უნარები“-ს ექსპერტ-ტრენერობა ​და ინგლისური ენის მასწავლებლების მენტორობა მათი უწყვეტი პროფესიული განვითარების და ხელშეწყობის მიზნით.

სამეცნიერო ინტერესის სფეროები / კვლევითი ინტერესები

  • სასკოლო და უმაღლესი პედაგოგიკა
  • ინგლისური ენის დიდაქტიკა
  • ინტერკულტურული დიალოგი
  • მასწავლებელთა პროფესიული განვითარება

რჩეული პუბლიკაციები

  • Lobzhanidze, S., E. Tkavashvili et others. “Critical Friend Approach”- Publication co-funded by EU ERASMUS + Project. Tbilisi 2020
  • კვლევა ინგლისური ენის სწავლისა და სწავლების გაუმჯობესების მიზნით. 2017. საქართველოს ინგლისური ენის მასწავლებელთა ასოციაცია.  მანანა რუსიეშვილი, ეკა ტყავაშვილი, რედაქტორი- რუსუდან ტყემალაძე

წიგნები

  • Tsitsishvili, R., N., Nijaradze, M., Darchia, M., Tevzaia, E Tkavashvili. (2008). Becoming an English Teacher: Theory and Practice of Teaching English in Georgia – A Pre-service Teacher Training Course with the Assistance of the British Council Georgia. (2nd ed.). Tbilisi: Publishing House Nekeri.
  • Becoming an English Teacher Theory and Practice of Teaching English in Georgia. 2006. A Pre-service Teacher Training Course With the Assitance of the British Council Georgia, Rusudan Tsitsishvili, Nino Nijaradze, Maia Darchia, Marina Tevzaia, Eka Tkavashvili. British Council
  • Let’s communicate in the classroom Volume 1 1999.Violet Kuprashvili, Mzia Chkonia, Shorena Kobakhidze, Eka Tkvashvili , Methodological handbook for English language Teachers

სტატიები ჟურნალებში

  • Tkavashvili, Eka. 2021.The impact of teacher professional diary on their reflective, communicative and professional skills. Problems of Education in the 21st Century, 79(2), 273-295. Retreived from http://oaji.net/articles/2021/457-1617434979.pdf
  • Tkavashvili, Eka. 2021a. Awareness of the Significance of Reflective Diaries for Teachers’ Professional Development. International Journal of Sciences: Basic and Applied Research IJSBAR Volume 56, N 1, 58-73. Retrived from https://www.gssrr.org/index.php/JournalOfBasicAndApplied/article/view/12360/5894
  • ტყავაშვილი ეკა. თვით და თანატოლთა შეფასება უცხო ენების სწავლებაში- საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია „ინტერკულტურული დიალოგები“. სამეცნიერო ნაშრომების კრებული. თელავი. 2013. გვ. 392-398
  • ტყავაშვილი ეკა. ინტერკულტურული დიალოგი და უცხო ენის გაკვეთილი-I საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია „ინტერკულტურული დიალოგები“ სამეცნიერო ნაშრომების კრებული. თელავი. 2011. გვ. 225-231
  • ტყავაშვილი ეკა. დავალებაზე ორიენტირებული მიდგომის გამოყენება მასწავლებელთა პროფესიული მომზადების პროგრამაში. საქართველოს განათლების მეცნიერებათა აკადემიის მოამბე 2010 N 11 გვ. 116-120
  • ტყავაშვილი, ეკა. 2006. დიალოგური დღიურის, როგორც დიდაქტიკურ-მეთოდური საშუალების გამოყენება წერის უნარ-ჩვევების განვითარებისათვის ქართულ ენობრივ უმაღლეს სასწავლებელში. ინტელექტი, 1 (24), 293-296
  • ტყავაშვილი, ეკა. 2006ა. ენობრივ უმაღლეს სასწავლებელში პედაგოგიური დღიურის გამოყენება პროფესიული ლექსიკის შეთვისების მიზნით. ენა და კულტურა, 3, 169-175.
  • ტყავაშვილი, ეკა. 2006ბ. პედაგოგიური პრაქტიკის დროს პედაგოგიური დღიურის გამოყენება რეფლექსიური სწავლების უნარ-ჩვევის განსავითარებლად. საზრისი, 20, 48-51

სტატიები გაზეთებში

  • „ინტერკულტურული კომპეტენციის განვითარება ინგლისური ენის გაკვეთილზე“. ახალი განათლება 2015  # 23 (697) გვ.4-5
  • თარგმანი უცხო ენის გაკვეთილზე-მითი თუ რეალობა?  ახალი განათლება 2015 # 20 (694)  გვ.6-7
  • პორტფოლიო, როგორც შეფასების ეფექტური მეთოდი ახალი განათლება 2015   # 15 (689)  გვ.4
  • პორტფოლიო, როგორც შეფასების ეფექტური მეთოდი ახალი განათლება 2015  # 14 (688)  გვ.4
  • კარნახის თანამედროვე ვარიაციები ინგლისური ენის გაკვეთილზე ახალი განათლება  2015 #11(685) გვ. 6
  • სწავლის სწავლა და უცხო ენის გაკვეთილი ახალი განათლება 2014 # 38 (672) გვ. 5
  • ფლეშბარათების და ბარათების გამოყენება ლექსიკის შესწავლისას დაწყებით ეტაპზე ახალი განათლება 2014 # 30 (664) გვ. 6

მიმდინარე სალექციო კურსები

სალექციო კურსების კატალოგი

  • ევალუაცია ინგლისური ენის ათვისებისას;
  • ინტერკულტურული სწავლება ინგლისური ენის გაკვეთილზე;
  • სასკოლო პრაქტიკა (ინგლისური ენა);
  • სამაგისტრო ნაშრომი;
  • სადოქტორო კოლოკვიუმი 2;
  • სადოქტორო კოლოკვიუმი 3
  • კომუნიკაციური უნარ-ჩვევების სწავლება ინგლისური ენის გაკვეთილზე;
  • სასწავლო პროცესის დაგეგმვა და მართვა;
  • სადოქტორო კოლოკვიუმი 1;
  • სადოქტორო კოლოკვიუმი 2.

შემოდგომის სემესტრი-2022-2023

(სასერტიფიკატო)

კომუნიკაციური უნარ-ჩვევების სწავლება ინგლისური ენის გაკვეთილზე ჩაშენებული პრაქტიკით

სასწავლო პროცესის დაგეგმვა და მართვა

სადოქტორო კოლოქვიუმი

საბაკალავრო-სამაგისტრო

სწავლისა და სწავლების თანამედროვე მიდგომები

დოქტორანტი

სადოქტორო კოლოქვიუმი

გაზაფხულის სემესტრი- 2022-2023

ევალუაცია ინგლისური ენის ათვისებისას

ინტერკულტურული სწავლება ინგლისური ენის გაკვეთილზე

სასკოლო პრაქტიკა (ინგლისური ენა)

დოქტორანტი

სადოქტორო კოლოქვიუმი

 

შემოდგომის სემესტრი-2021-2022

ბაკალავრი

სასწავლო პროცესის დაგეგმვა და მართვა

სასერტიფიკატო

კომუნიკაციური უნარ-ჩვევების სწავლება ინგლისური ენის გაკვეთილზე ჩაშენებული პრაქტიკით

საბაკალავრო-სამაგისტრო

სწავლისა და სწავლების თანამედროვე მიდგომები

გაზაფხულის სემესტრი-2021-2022

ბაკალავრი

პედაგოგიური პრაქტიკა ( ინგლისური ენა)

სასერტიფიკატო

ევალუაცია ინგლისური ენის ათვისებისას

ინგლისური ენის სწავლების მეთოდები ისტორიულ ჭრილში

ინტერკულტურული სწავლება ინგლისური ენის გაკვეთილზე

სასკოლო პრაქტიკა (ინგლისური ენა)

შემოდგომის სემესტრი-2020-2021

ბაკალავრი

 კომუნიკაციური უნარ-ჩვევების სწავლება ინგლისური ენის გაკვეთილზე

სასწავლო პროცესის დაგეგმვა და სწავლების ეფექტური სტრატეგიები

 სასერტიფიკატო

კომუნიკაციური უნარ-ჩვევების სწავლება ინგლისური ენის გაკვეთილზე

საბაკალავრო-სამაგისტრო

სწავლისა და სწავლების თანამედროვე მიდგომები

გაზაფხულის სემესტრი-2020-2021

ბაკალავრი

ენის სისტემის ასპექტების სწავლება ინგლისური ენის გაკვეთილზე

პედაგოგიური პრაქტიკა (ინგლისური ენა)

ინტერკულტურული სწავლება ინგლისური ენის გაკვეთილზე

სასერტიფიკატო

ევალუაცია ინგლისური ენის ათვისებისას

ინტერკულტურული სწავლება ინგლისური ენის გაკვეთილზე

სასკოლო პრაქტიკა (ინგლისური ენა)

შემოდგომის სემესტრი-2019-2020

ბაკალავრი

კომუნიკაციური უნარ-ჩვევების სწავლება ინგლისური ენის გაკვეთილზე

სასერტიფიკატო

კომუნიკაციური უნარ-ჩვევების სწავლება ინგლისური ენის გაკვეთილზე

გაზაფხულის სემესტრი-2019-2020

ბაკალავრი

ენის სისტემის ასპექტების სწავლება ინგლისური ენის გაკვეთილზე

პედაგოგიური პრაქტიკა (ინგლისური ენა)

ინტერკულტურული სწავლება ინგლისური ენის გაკვეთილზე

სასერტიფიკატო

ევალუაცია ინგლისური ენის ათვისებისას

ინტერკულტურული სწავლება ინგლისური ენის გაკვეთილზე

სასკოლო პრაქტიკა (ინგლისური ენა)

შემოდგომის სემესტრი-2018-2019

ბაკალავრი

კომუნიკაციური უნარ-ჩვევების სწავლება ინგლისური ენის გაკვეთილზე

მედიალური სასწავლო გარემო ინგლისური ენის შესწავლისას

სასერტიფიკატო

კომუნიკაციური უნარ-ჩვევების სწავლება ინგლისური ენის გაკვეთილზე

გაზაფხულის სემესტრი-2018-2019

ბაკალავრი

ენის სისტემის ასპექტების სწავლება ინგლისური ენის გაკვეთილზე

პედაგოგიური პრაქტიკა (ინგლისური ენა)

ინტერკულტურული სწავლება ინგლისური ენის გაკვეთილზე

სასერტიფიკატო

ევალუაცია ინგლისური ენის ათვისებისას

ინტერკულტურული სწავლება ინგლისური ენის გაკვეთილზე

სასკოლო პრაქტიკა (ინგლისური ენა)

შემოდგომის სემესტრი-2017-2018

ბაკალავრი

კომუნიკაციური უნარ-ჩვევების სწავლება ინგლისური ენის გაკვეთილზე

მედიალური სასწავლო გარემო ინგლისური ენის შესწავლისას

სასერტიფიკატო

კომუნიკაციური უნარ-ჩვევების სწავლება ინგლისური ენის გაკვეთილზე

გაზაფხულის სემესტრი 2017-2018

ბაკალავრი

ენის სისტემის ასპექტების სწავლება ინგლისური ენის გაკვეთილზე

პედაგოგიური პრაქტიკა (ინგლისური ენა)

ინტერკულტურული სწავლება ინგლისური ენის გაკვეთილზე

 სასერტიფიკატო ევალუაცია ინგლისური ენის ათვისებისას

ინტერკულტურული სწავლება ინგლისური ენის გაკვეთილზე

სასკოლო პრაქტიკა (ინგლისური ენა)

შემოდგომის სემესტრი 2016-2017

ბაკალავრი

კომუნიკაციური უნარ-ჩვევების სწავლება ინგლისური ენის გაკვეთილზე (ჩაშენებული პედაგოგიური პრაქტიკით)

მედიალური სასწავლო გარემო ინგლისური ენის შესწავლისას

მაგისტრანტი

სამეტყველო უნარ-ჩვევების სწავლება (ჩაშენებული პედ პრაქტიკით) (ინგლისური)

შეფასების პრობლემები და ევალუაცია ინგლისური ენის გაკვეთილზე

სასერტიფიკატო

კომუნიკაციური უნარ-ჩვევების სწავლება ინგლისური ენის გაკვეთილზე

გაზაფხულის სემესტრი 2016- 2017

მაგისტრანტი

ინტერნეტ-რესურსების გამოყენება უცხო ენის გაკვეთილზე (ინგლისური)

პედაგოგიური პრაქტიკა (ინგლისური ენა)

ბაკალავრი

ევალუაცია ინგლისური ენის ათვისებისას

ენის სისტემის ასპექტების სწავლება ინგლისური ენის გაკვეთილზე (ჩაშენებული პედაგოგიური პრაქტიკა)

პედაგოგიური პრაქტიკა (ინგლისური ენა)

ინტერკულტურული სწავლება ინგლისური ენის გაკვეთილზე (ჩაშენებული პედაგოგიური პრაქტიკა)

სასერტიფიკატო

ევალუაცია ინგლისური ენის ათვისებისას

ინგლისური ენის სწავლების მეთოდები ისტორიულ ჭრილში

სასკოლო პრაქტიკა (ინგლისური ენა)

შემოდგომის სემესტრი 2015-2016

მაგისტრანტი

დარგობრივი ენის დიდაქტიკა (ინგლისური)

სამეტყველო უნარ-ჩვევების სწავლება ჩაშენებული პედ პრაქტიკით (ინგლისური)

შეფასების პრობლემები და ევალუაცია ინგლისური ენის გაკვეთილზე

ბაკალავრი

კომუნიკაციური უნარ-ჩვევების სწავლება ინგლისური ენის გაკვეთილზე (ჩაშენებული პედაგოგიური პრაქტიკით)

მედიალური სასწავლო გარემო ინგლისური ენის შესწავლისას

გაზაფხულის სემესტრი 2015-2016

მაგისტრანტი

ქვეყანათმცოდნეობის დიდაქტიკა (ინგლისური)

პედაგოგიური პრაქტიკა (ინგლისური ენა)

ბაკალავრი

ენის სისტემის ასპექტების სწავლება ინგლისური ენის გაკვეთილზე (ჩაშენებული პედაგოგიური პრაქტიკა)

პედაგოგიური პრაქტიკა (ინგლისური ენა)

ინტერკულტურული სწავლება ინგლისური ენის გაკვეთილზე (ჩაშენებული პედაგოგიური პრაქტიკა)

შემოდგომის სემესტრი 2014-2015

მაგისტრანტი

დარგობრივი ენის დიდაქტიკა (ინგლისური)

სამეტყველო უნარ-ჩვევების სწავლება (ჩაშენებული პედ პრაქტიკით) (ინგლისური)

სახელმძღვანელოს როლი ინგლისური ენის შესწავლისას

ბაკალავრი                   

მეთოდიკა და მეთოდები (ინგლისური)

სამეტყველო უნარ-ჩვევების სწავლება (ჩაშენებული პედ პრაქტიკით) (ინგლისური)

მედიალური სასწავლო გარემო ინგლისური ენის შესწავლისას (ჩაშენებული პედპრაქტიკით)

სახელმძღვანელოს როლი ინგლისური ენის შესწავლისას

გაზაფხულის სემესტრი 2014-2015

 ბაკალავრი

ქვეყანათმცოდნეობის დიდაქტიკა (ინგლისური)

ინგლისური ენის სისტემის ასპექტების (ლექსიკა, გრამატიკა, წარმთქმა და ორთოგრაფია) სწავლება

ინგლისური ენის გაკვეთილის დაგეგმვა და ჩატარება

მაგისტრანტი

ქვეყანათმცოდნეობის დიდაქტიკა (ინგლისური)

პედაგოგიური პრაქტიკა (ინგლისური ენა)

შემოდგომის სემესტრი 2013-2014

ბაკალავრი

მეთოდიკა და მეთოდები (ინგლისური)

სამეტყველო უნარ-ჩვევების სწავლება (ჩაშენებული პედ პრაქტიკით) (ინგლისური)

მედიალური სასწავლო გარემო ინგლისური ენის შესწავლისას (ჩაშენებული პედპრაქტიკით)

სახელმძღვანელოს როლი ინგლისური ენის შესწავლისას0

მაგისტრანტი

სამეტყველო უნარ-ჩვევების სწავლება (ჩაშენებული პედ პრაქტიკით) (ინგლისური)

შეფასების პრობლემები და ევალუაცია ინგლისური ენის გაკვეთილზე

სახელმძღვანელოს როლი ინგლისური ენის შესწავლისას

გაზაფხულის სემესტრი 2013-2014

ბაკალავრი

ქვეყანათმცოდნეობის დიდაქტიკა (ინგლისური)

ინგლისური ენის სისტემის ასპექტების (ლექსიკა, გრამატიკა, წარმთქმა და ორთოგრაფია) სწავლება

ინგლისური ენის გაკვეთილის დაგეგმვა და ჩატარება

მაგისტრანტი

ქვეყანათმცოდნეობის დიდაქტიკა (ინგლისური)

პედაგოგიური პრაქტიკა (ინგლისური ენა)

შემოდგომის სემესტრი 2012-2013

მაგისტრანტი

ქვეყანათმცოდნეობის დიდაქტიკა (ინგლისური)

სამეტყველო უნარ-ჩვევების სწავლება (ჩაშენებული პედ პრაქტიკით) (ინგლისური)

პედაგოგიური პრაქტიკა (ინგლისური ენა)

სამაგისტრო ნაშრომი(მასწავლებელი)

ბაკალავრი

მეთოდიკა და მეთოდები (ინგლისური)

სამეტყველო უნარ-ჩვევების სწავლება (ჩაშენებული პედ პრაქტიკით) (ინგლისური)

მედიალური სასწავლო გარემო ინგლისური ენის შესწავლისას (ჩაშენებული პედპრაქტიკით)

გაზაფხულის სემესტრი 2012-2013

ბაკალავრი

ქვეყანათმცოდნეობის დიდაქტიკა (ინგლისური)

ინგლისური ენის სისტემის ასპექტების (ლექსიკა, გრამატიკა, წარმთქმა და ორთოგრაფია) სწავლება

ინგლისური ენის გაკვეთილის დაგეგმვა და ჩატარება

მაგისტრანტი

ქვეყანათმცოდნეობის დიდაქტიკა (ინგლისური)

შეფასების პრობლემები და ევალუაცია ინგლისური ენის გაკვეთილზე

სახელმძღვანელოს როლი ინგლისური ენის შესწავლისას

პედაგოგიური პრაქტიკა (ინგლისური ენა)

შემოდგომის სემესტრი 2011-2012

მაგისტრანტი

ქვეყანათმცოდნეობის დიდაქტიკა (ინგლისური)

დარგობრივი ენის დიდაქტიკა (ინგლისური)

სამაგისტრო ნაშრომი – Education

ბაკალავრი

მეთოდიკა და მეთოდები (ინგლისური)

სამეტყველო უნარ-ჩვევების სწავლება (ჩაშენებული პედ პრაქტიკით) (ინგლისური)

მედიალური სასწავლო გარემო ინგლისური ენის შესწავლისას (ჩაშენებული პედპრაქტიკით)

შეფასების პრობლემები და ევალუაცია ინგლისური ენის გაკვეთილზე

სახელმძღვანელოს როლი ინგლისური ენის შესწავლისას

გაზაფხულის სემესტრი 2011-2012

ბაკალავრი

ქვეყანათმცოდნეობის დიდაქტიკა (ინგლისური)

ინგლისური ენის სისტემის ასპექტების (ლექსიკა, გრამატიკა, წარმოთქმა და ორთოგრაფია) სწავლება

ინგლისური ენის გაკვეთილის დაგეგმვა და ჩატარება

მაგისტრანტი

სამეტყველო უნარ-ჩვევების სწავლება (ჩაშენებული პედ პრაქტიკით) (ინგლისური)

შეფასების პრობლემები და ევალუაცია ინგლისური ენის გაკვეთილზე

სახელმძღვანელოს როლი ინგლისური ენის შესწავლისას

შემოდგომის სემესტრი 2010-2011

მაგისტრანტი

ქვეყანათმცოდნეობის დიდაქტიკა (ინგლისური)

დარგობრივი ენის დიდაქტიკა (ინგლისური)

ბაკალავრი

მეთოდიკა და მეთოდები (ინგლისური)

სამეტყველო უნარ-ჩვევების სწავლება (ჩაშენებული პედ პრაქტიკით) (ინგლისური)

მედიალური სასწავლო გარემო ინგლისური ენის შესწავლისას (ჩაშენებული პედპრაქტიკით)

შეფასების პრობლემები და ევალუაცია ინგლისური ენის გაკვეთილზე

სახელმძღვანელოს როლი ინგლისური ენის შესწავლისას

გაზაფხულის სემესტრი 2010-2011

ბაკალავრი

ქვეყანათმცოდნეობის დიდაქტიკა (ინგლისური)

ინგლისური ენის სისტემის ასპექტების (ლექსიკა, გრამატიკა, წარმთქმა და ორთოგრაფია) სწავლება

ინგლისური ენის გაკვეთილის დაგეგმვა და ჩატარება

მაგისტრანტი

სამეტყველო უნარ-ჩვევების სწავლება (ჩაშენებული პედ პრაქტიკით) (ინგლისური)

შეფასების პრობლემები და ევალუაცია ინგლისური ენის გაკვეთილზე

სახელმძღვანელოს როლი ინგლისური ენის შესწავლისას

შემოდგომის სემესტრი 2009-2010

ბაკალავრი

სამეტყველო უნარ-ჩვევების სწავლება 2 (ინგლისური)

ქვეყანათმცოდნეობის დიდაქტიკა (ინგლისური)

გაზაფხულის სემესტრი 2009-2010

ბაკალავრი

სამეტყველო უნარ-ჩვევების სწავლება 1 (ინგლისური)

მედიის როლი უცხოური ენის სწავლებისას (ინგლისური)

მაგისტრანტი

რეცეფტული და პროდუქტული უნარ-ჩვევების სწავლება (ინგლისური)

მედიის როლი უცხოური ენის სწავლებისას (ინგლისური