Direction:Music
Position:Full Professor
„Micheil Shugliashvili – ein persönlicher Blick auf den „georgischen Xenakis“
Zeitschr. NOTA BENE, Boosey&Hawkes
http://www.reso-kiknadze.de/text/rezo kiknaZe_Shugliashvili_v04.pdf
„Zu Micheil Shugliashvilis POLYCHRONIA für Orchester (1978, UA)“
Programmheft von Musikprotokoll, Graz, 2019
http://www.reso-kiknadze.de/text/reso-mixo-Polychronia-Musikprotokoll.pdf
„ოთხი მინიატურა ალტფლეიტის, ვიოლინოსა და კონტრაბასისთვის“
გამომცემლობა PWN, ვარშავა, 2018
ISMN 979-0-801574-96-1
„საქართველო მუსიკაში / მუსიკა საქართველოში“
ჟურნ. „თორმეტი“
http://www.reso-kiknadze.de/text/rezo kiknaZe-saqarTvelo musikaSi.pdf
„DÉJÀ ENTENDU“ – კრებულში „მუსიკალური ალმანახი“
თბილისის სახელმწიფო კონსერვატორიის გამომცემლობა, 2017
ISMN 979-0-802100-87-9
„Kontakion / კონდაკი – psalm pochwały prawości“
Pro Georgia. Journal of Kartvelological Studies.University of Warsaw. 26(2016) 285-298.
ISSN: 1230-1604.
„ირაკლი ჩარკვიანი“
წიგნიდან “ამბავი მეფეზე“
ISBN: 978-9941-0-6425-8
http://www.reso-kiknadze.de/text/rezo kiknaZe-irakli Carkviani.pdf”
„ხმაური და ხმოვანება“
ქესჟ: მუსიკისმცდოდნეობა და კულტუროლოგია, 2009
http://gesj.internet-academy.org.ge/download.php?id=1656.pdf&t=1
Current Courses |
Course Catalog |
---|---|
Electroacoustic Composition 2: Audio Synthesis; History and Aesthetics of Electro-Acoustic Music; Introduction to Electro-Acoustic Music; Electroacoustic Portfolio; Practice in Computer Music Electroacoustic composition 1 (Acousmatic Music); Electroacoustic Composition 3 (Algorithmic Composition and Interactive Musical Models); Introduction to Electro-Acoustic Music; Free Improvisation; Jazz Saxophone and Jazz Solfege 1 |
Workshops and tuition in Experimental Music, Free Improvisation, Electronics
„Music And Its Boundaries”
https://www.youtube.com/watch?v=swFWxFpeWbE
„Otophthalmia: The Visible And The Audible“
https://www.facebook.com/watch/?v=1859801344092610
„Electroacoustic Music“
https://www.youtube.com/watch?v=S8UWYxbiM84
„Comprovisation“
https://www.youtube.com/watch?v=EbN0wNpqe0g
“Open Lecture by Reso Kiknadze”