ბიზნესის, ტექნოლოგიის და განათლების
ფაკულტეტი
ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი

ასისტენტ-პროფესორი,მენეჯმენტის მიმართულება





დაიბადა 1981 წლის 24 თებერვალს. ჰყავს მეუღლე და 2 შვილი. ცხოვრობს ქ. თბილისში, შ. ნუცუბიძის ქ. N179; აქვს უმაღლესი განათლება. მაგისტრის აკადემიური ხარისხი სოციოლოგიის მიმართულებით მიიღო ივ. ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტში. 2005 – 2010 წლებში მუშაობდა მარკეტინგული, სოციალური და პოლიტიკური კვლევებისა და კონსულტაციის მიმართულებით კომპანია „ეისითიში“. 2010 წელს პროფესიული განვითარება განაგრძო მარკეტინგისა და გაყიდვების მიმართულებით „ვისოლ ჯგუფში“, რომელშიც 2011 – 2016 წლებში ხელმძღვანელობდა „სმარტ რითეილის“ მარკეტინგისა და გაყიდვების დეპარტამენტებს. 2017 წლიდან დღემდე მუშაობს საცალო გაყიდვებისა და ქსელის მართვის მიმართულებით „ბიბლუსი ჯგუფში“. 2018 წლიდან მოწვეული ლექტორის სტატუსით კითხულობს ლექციებს მარკეტინგის, მარკეტინგის მენეჯმენტისა და ოპერაციული მენეჯმენტის საფუძვლების მიმართულებით ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტში.

სამეცნიერო ინტერესის სფეროები / კვლევითი ინტერესები

  • ორგანიზაციული მენეჯმენტი, მომხმარებლებთან ურთიერთობის მართვა (CRM), მარკეტინგული კვლევა, ინოვაციური ტექნოლოგიები მარკეტინგის მენეჯმენტში

მიმდინარე სალექციო კურსები

სალექციო კურსების კატალოგი

  • მარკეტინგის საფუძვლები;
  • სამაგისტრო ნაშრომი (მენეჯმენტი)
  • ოპერაციული მენეჯმენტის საფუძვლები;
  • მარკეტინგის მენეჯმენტი
  • 2023 – 2024 – შემოდგომის სემესტრი – მარკეტინგის მენეჯმენტი – სამაგისტრო საფეხური, ოპერაციული მენეჯმენტის საფუძვლები – საბაკალავრო საფეხური;
  • 2022 – 2023 – გაზაფხულის სემესტრი – მარკეტინგის საფუძვლები – საბაკალავრო საფეხური;
  • 2022 – 2023 – შემოდგომის სემესტრი – მარკეტინგის მენეჯმენტი – სამაგისტრო საფეხური;
  • 2021 – 2022 – გაზაფხულის სემესტრი – მარკეტინგის საფუძვლები – საბაკალავრო საფეხური;
  • 2021 – 2022 – შემოდგომის სემესტრი – მარკეტინგის მენეჯმენტი – სამაგისტრო საფეხური;
  • 2020 – 2021 – გაზაფხულის სემესტრი – მარკეტინგის საფუძვლები – საბაკალავრო საფეხური;
  • 2020 – 2021 – შემოდგომის სემესტრი – მარკეტინგის მენეჯმენტი – სამაგისტრო საფეხური;
  • 2019 – 2020 – გაზაფხულის სემესტრი – მარკეტინგის საფუძვლები – საბაკალავრო საფეხური;
  • 2019 – 2020 – შემოდგომის სემესტრი – მარკეტინგის მენეჯმენტი – სამაგისტრო საფეხური;
  • 2018 – 2019 – გაზაფხულის სემესტრი – მარკეტინგის საფუძვლები – საბაკალავრო საფეხური.