ეკატერინე შავერდაშვილი – ფილოსოფიურ მეცნიერებათა დოქტორი; ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის პროფესორი განათლების მეცნიერებებში; წარმომადგენლობითი საბჭოს წევრი.
ფლობს კასელის (გერმანია) უნივერსიტეტის უმაღლესი სკოლის სერტიფიკატს გერმანისტიკაში და ამავე უნივერსიტეტის ფილოსოფიის დოქტორის ხარისხს;
2009-2015 წლებში მუშაობდა ენების დიდაქტიკის კვლევით ცენტრში დირექტორის პოზიციაზე;
2015-2019 წლებში მუშაობდა განათლების სამინისტროს სასწავლო გეგმების დეპარტამენტის ექსპერტად და აქტიურად მონაწილეობდა და მონაწილეობს საქართველოს საგანმანათლებლო პოლიტიკაში მიმდინარე პროცესებში;
2019 წლიდან ინოვაციური განათლების კვლევითი ცენტრის ხელმძღვანელია.
არის 3 მონოგრაფიის, 35 სამეცნიერო სტატიის ავტორი; უცხოური და მეორე ენის მასწავლებელთა მომზადების კურიკულუმების, სასწავლო კურსებისა და პროფესიული განვითარების მოდულების ავტორი; სასწავლო მასალების ავტორი, თანაავტორი და რედაქტორი; სამეცნიერო-პრაქტიკული ჟურნალის “MfG”-ს ერთ-ერთი დამფუძნებელი.
აქვს საქართველოსა და მის ფარგლებს გარეთ 35-წლიანი პროფესიული სამუშაო გამოცდილება საჯარო, კერძო და არასამთავრო სექტორებში.
2000-2006 წლებში მუშაობდა საქართველოს გოეთეს ინსტიტუტის ენის განყოფილების რეფერენტად და ენის განყოფილების გამგის მოვალეობის შემსრულებლად და ხელმძღვანელობდა სხვადასხვა საერთაშორისო პროექტს (საქართველოს, აზერბაიჯანისა და სომხეთის განათლების სისტემაში მიმდინარე რეფორმების კონსულტირება; გერმანული ენის პოპულარიზაციისა და სწავლების პროექტების მომზადება და განხორცილება; მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების პროგრამების მომზადება, კოორდინაცია და ჩატარება და ა.შ.); 2006 წლიდან ამავე ინსტიტუტის კონსულტანტი და ტრენერია;
ჩატარებული აქვს მრავალი ტრენინგი საქართველოსა და მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყანაში საერთაშორისო ტრენერის სტატუსით;
2007-2015 წლებში იყო საქართველოს გერმანული ენის მასწავლებელთა საერთაშორისო ასოციაციის პრეზიდენტი;
2006 წლიდან ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის პროფესორია და მონაწილეობს უცხოური და მეორე ენის სწავლების მიმართულებით იენის, ზაარლანდის, კასელის, ბერლინის, ბრემენის, ლუდვიგსბურგის, ბონის, მიუნსტერის, ბილეფელდის, ლაიფციგის, ზალცბურგის და მონრეალის უნივერსიტეტების პედაგოგიურ კვლევებში.
2009-2013 წწ. ხელმძღვანელობდა გერმანიის იენის უნივერსიტეტის გერმანისტიკის ინსტიტუტისა და ილიაუნის ენების დიდაქტიკის კვლევითი ცენტრის ერთობლივ ოთხწლიან საერთაშორისო სასწავლო-კვლევით პროექტს GIP (Germanistische Institutspartnerschaft/DAAD);
2016 წლიდან იენის უნივერსიტეტის, გოეთეს ინსტიტუტისა და ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის გერმანული ენის მასწავლებლების მოსამზადებელი ერთობლივი საერთაშორისო პროგრამის DLL (Deutsch lehren lernen) ხელმძღვანელია საქართველოს მხრიდან;
2016-2919 წლებში მონაწილეობდა ერაზმუს+ პროექტში CURE (Curriculum Reform for Promoting Civic Education and Democratic Principles in Israel and in Georgia);
2020 წლიდან მონაწილეობს ერაზმუს+ პროექტში ESTA (Educating Science Teachers for All);
მრავალგზის აქვს მიღებული სასწავლო და კვლევითი ინდივიდუალური გრანტები (DAAD; Friedrich-Ebert-Stiftung; EU; DfG; Gustav-Kettel-Stiftung; Goethe-Institut; რუსთაველის ფონდი და სხვ.); მონაწილეობდა მრავალ საერთაშორისო კონფერენციასა და სამეცნიერო ფორუმში (მოხსენებები; სექციის ხელმძღვანელი; პუბლიკაციების გამოცემა და ა.შ.) და უცხოურ უნივერსიტეტებთან გაცვლით პროექტებში სწავლებისა და გამოცდილების გაზიარების მიზნით.
ამჟამად მუშაობს, ასევე, სხვადასხვა ინსტიტუციაში მიწვეულ ექსპერტად და ტრენერად (გოეთეს ინსტიტუტი, სსიდა და სხვა).
არის საერთაშორისო ორგანიზაციების (AVaKE/პრეზიდენტი, IDV, HoLLT, GI, DAAD, GfdS და სხვ.) წევრი და საერთაშორისო დასრულებული პროექტების მონაწილე (IQN; DACHL და ა.შ.)
მნიშვნელოვანი პუბლიკაციები (2013-2022)
Petriashvili&Shaverdashvili&Mosiashvili&Baratashvili (2022): Experience in Working with VaKE model in the Georgian Higher Education Space. In: The VaKE Approach. International Handbook. Editors: Weyringer, Patry, Pnevmatikos, Brossard Borhaug. Verlag Leiden, The Netherlands: Brill Sense.
Ekaterine Shaverdashvili&Nino Chkhikvadze (2021): English as a foreign language in Georgia: from past till present. Sabine Doff & Richard Smith (eds.) Policies and Practice in 20-Century Language Education. Amsterdam University Press.
Ekaterine Shaverdashvili (2020): Ergebnisse einer Studie zur Stellung der Minderheitssprachen in Georgien In: Sprachliche Variation und Vielfalt. Reihe: Linguistik International, Band 43. Hrsg. Geyer, Klaus/Kraeva Svetlana/Krasnopeyeva, Peter Lang: Berlin, Bern, Bruxelles, New York, Warzawa, Wien.
Shaverdashvili, Ekaterine&Mosiashvili, Tamar (2018): Knowledge and value education . Introduction. Ilia State University Publishin g House Tbilisi [შავერდაშვილი, ეკატერინე&მოსიაშვილი, თამარ (2018): ცოდნა და ღირებულებითი განათლება. შესავალი. ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი. თბილისი]
Shaverdashvili, Ekaterine (2017): Fremdsprachenpolitik und die Rolle des Deutschen als Fremdsprache in Sowjetgeorgien. In: Sprachunterricht im Kontext gesellschaftlicher und politischer Ereignisse und Entwicklungen. Historische Vignetten. Reihe: Münchener Arbeiten zur Fremdsprachen- Forschung. Bd. 36. Eder, Ulrike / Klippel , Friederike (Hrsg.). Waxmann. Münster, New York. S 91-103;
Shaverdashvili, Ekaterine (2016): Deutschlehreraus- und Fortbildung in Georgien. Probleme und Perspektiven. In: Zhu/Zhao/Szurawitzki (Hrsg):Reihe Publikationen der IVG in 13 Bänden. Verlag Peter Lang. S 71-79;
Shaverdashvli, Ekaterine (2014): Basics of Teaching Foreign Languages. Ilia State University. Tbilisi.
Shaverdashvli , Ekaterine (2013): Das Bild der deutschsprachigen L änder in Lehrplänen und Lehrwerken für DaF in Georgien. In: Demmig,S./Hägi,S./Schweiger.H:Das DACH-Prinzip in der Landeskunde. Iudicium. München. S 141- 153;
Shaverdashvili, Ekaterine/Antadze, Nino (2013): Fachsprachendidaktik und berufsorientierter Deutschunterricht an georgischen Universitäten, Sammelband: Theorie und Praxis der deutschen Fachsprache(n) in Georgien . Hrsg. Abral ava u.a . University of Georgia, Tbilisi . S 135- 141;
მიმდინარე სალექციო კურსები |
სალექციო კურსების კატალოგი |
---|---|
|
ბაკალავრიატი |