ბიზნესის, ტექნოლოგიის და განათლების
ფაკულტეტი
ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი

ასოცირებული პროფესორი საბუნებისმტყველო მეცნიერებების სწავლების მეთოდიკის მიმართულებით





ეკატერინე სლოვინსკი ზოგადი განათლების სფეროში მუშაობს 1996 წლიდან, ხოლო საუნივერსიტეტო განათლების სფეროში ჩართულია 2014 წლიდან. მისი კვლევის ინტერესი ფოკუსირებულია საბუნებისმეტყველო და ტექნიკურ განათლებასა და მასწავლებელთა მომზადების პროგრამების განვითარებაზე. საუნივერსიტეტო საქმიანობამდე მუშაობდა ეროვნული სასწავლო გეგმების განვითარებაზე და ხელმძღვანელობდა მათემატიკის, ბუნებისმეტყველებისა და ტექნოლოგიების მიმართულებას. აქვს როგორც საჯარო, ასევე კერძო საგანმანათლებლო სექტორში მუშაობის გამოცდილება. უნივერსიტეტში, როგორც მკვლევარი, ჩართული იყო ევროკავშირის მიერ დაფინანსებულ რამდენიმე საერთაშორისო პროექტში.

სადოქტორო ხარისხი მიღებული აქვს განათლებაში ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტში. მისი სადისერტაციო თემა იყო „კვლევაზე დაფუძნებული მიდგომის როლი საბუნებისმეტყველო მეცნიერებების სწავლებისას საქართველოს ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლებში“. მაგისტრთან გათანაბრებული ხარისხი ბიოლოგიაში მოპოვებული აქვს ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტში.

რამდენიმე პუბლიკაციის ავტორია; ამჟამად იკვლევს მოსწავლეთა ბუნებისმეტყველების ინტერესის საკითხებს.

სამეცნიერო ინტერესის სფეროები / კვლევითი ინტერესები

საბუნებისმეტყველო მეცნიერებების სწავლა-სწავლება, ბუნებისმეტყველების კვლევაზე დაფუძნებული სწავლება, მოსწავლეთა ინტერესი და მოტივაცია, მასწავლებელთა პროფესიული განვითარება, საბუნებისმეტყველო მეცნიერებების კურიკულუმი, სასკოლო სასწავლო გეგმის განვითარება

რჩეული პუბლიკაციები

  • Slovinsky, E., Kapanadze, M., & Bolte, C. (2021). The Effect of a Socio-Scientific Context-Based Science Teaching Program on Motivational Aspects of the Learning Environment. Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 17(8), em1992. https://doi.org/10.29333/ejmste/11070

პუბლიკაციების ვრცელი სია

  • Kapanadze, M., Bagatrishvili, N. & Slovinsky E., (2017) Science Education for Sustainable Future and project ‘‘Chain Reaction’’ in Georgia. Vol. 44/2017, DARUNA, (pp. 59 – 66).
  • Kapanadze M., Slovinsky E., Bagatrishvili N., (2016). Pupil Research Briefs – Implementation of the project Chain Reaction in Georgia, 23rd Symposium in Chemistry and Science Education.
    Kapanadze, M., Bolte, C., Schulte, T., Slovinsky, E., (2015) Stakeholders’ Views on Science Education – Curricular Delphi Study in Georgia. American Journal of Educational Research, Vol. 3, No. 7, 2015, pp 897-906.
  • Kapanadze, M., Bolte, C., Schneider, V., Slovinsky, E., (2015) Enhancing Science Teachers’ Continuous Professional Development in the Field of IBSE and other Aspects of Innovative Science Lessons. Journal of Baltic Science Education, 2015, Vol.14, (2), (pp. 254 -266).
  • Kapanadze, M., & Slovinsky, E., (2014). Teacher’s Ownership towards developing new PROFILES Modules. In: C. Bolte, & F. Rauch, (Eds.). Enhancing Inquiry-based Science Education and Teachers’ Continuous Professional development in Europe: Insights and Reflections on the PROFILES Project and other PROJECTS funded by the EUROPEAN Commission. (pp. 118 – 121). Berlin: Freie Universität Berlin (Germany) / Klagenfurt: Alpen-Adria- Universität Klagenfurt (Austria).
  • Kapanadze, Marika, Slovinsky Ekaterine; (2014)Science Education for Sustainable Development and Project Chain Reaction in Georgia, In: I. Eilks, S. Markic, & B. Ralle (eds.), Science education research and education for sustainable development, Publisher: Aachen: Shaker (2014), (pp. 291- 296)
  • Vincent Schneider; Marika Kapanadze; Claus Bolte; Ekaterine Slovinsky.: Project PROFILES and Development of In-service Teachers’ “Stages of Concerns” Regarding IBSE in the Context of the Implementation of PROFILES Modules in Georgia. Proceedings of the International Conference on Physics Education, ICPE-EPEC, 2013, Prague, (pp.1039 – 1043).
  • Makashvili, Malkhaz; Slovinsky, Ekaterine. (2009) On the Advantage of Integrated Science Education in the Middle School Years (ED506711). ERIDOB, Braga.

მიმდინარე სალექციო კურსები

სალექციო კურსების კატალოგი

  • ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების (ისტ) გამოყენება ბუნებისმეტყველების სწავლებისას;
  • ქართული ენისა და ბუნებისმეტყველების ინტეგრირებულად სწავლება დაწყებით საფეხურზე – CLIL;
  • დედამიწა და გარემოსამყაროს საფუძვლების სწავლება დაწყებით საფეხურზე;
  • სამაგისტრო ნაშრომი;
  • სადოქტორო კოლოკვიუმი 2;
  • სადოქტორო კოლოკვიუმი 3;
  • ბუნებისმეტყველების ინტეგრირებული სწავლება;
  • პრაქტიკული სამუშაოების როლი ბუნებისმეტყველების სწავლებისას;
  • რესურსების შექმნა საბუნებისმეტყველო მეცნიერებების სწავლებისას;
  • სადოქტორო კოლოკვიუმი 1;
  • სადოქტორო კოლოკვიუმი 2.

2020-2021 სასწავლო წლის გაზაფხულის სემესტრი:

  • ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების (ისტ) გამოყენება ბუნებისმეტყველების სწავლებისას (O365), სასერტიფიკატო

2020-2021 სასწავლო წლის შემოდგომის სემესტრში:

  • ბუნებისმეტყველების სწავლების თანამედროვე მიდგომები დაწყებით საფეხურზე (M841), საბაკალავრო საფეხური
  • საბუნებისმეტყველო მეცნიერებების სწავლების საფუძვლები დაწყებით საფეხურზე (S801), საბაკალავრო-სამაგისტრო საფეხური

2019-2020 სასწავლო წლის გაზაფხულის სემესტრი:

  • ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების (ისტ) გამოყენება ბუნებისმეტყველების სწავლებისას (O365), სასერტიფიკატო

2019-2020 სასწავლო წლის შემოდგომის სემესტრი:

  • ბუნებისმეტყველების სწავლების თანამედროვე მიდგომები დაწყებით საფეხურზე (M841), საბაკალავრო საფეხური.
  • ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების (ისტ) გამოყენება ბუნებისმეტყველების სწავლებისას(M838), საბაკალავრო საფეხური

2018-2019 სასწავლო წლის გაზაფხულის სემესტრი:

  •  „ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების (ისტ) გამოყენება ბუნებისმეტყველების სწავლებისას(M838), საბაკალავრო საფეხური
  • ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების (ისტ) გამოყენება ბუნებისმეტყველების სწავლებისას (O365), სასერტიფიკატო

2018-2019 სასწავლო წლის შემოდგომის სემესტრი:

ბუნებისმეტყველების სწავლების თანამედროვე მიდგომები დაწყებით საფეხურზე (M841), საბაკალავრო საფეხური.

ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების (ისტ) გამოყენება ბუნებისმეტყველების სწავლებისას (M838), საბაკალავრო საფეხური

2017-2018 სასწავლო წლის გაზაფხული სემესტრი:

  • ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების (ისტ) გამოყენება ბუნებისმეტყველების სწავლებისას (M838), საბაკალავრო საფეხური

2017-2018 სასწავლო წლის შემოდგომის სემესტრი:

ბუნებისმეტყველების სწავლების თანამედროვე მიდგომები დაწყებით საფეხურზე (M841), საბაკალავრო საფეხური.

ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების (ისტ) გამოყენება ბუნებისმეტყველების სწავლებისას (M838), საბაკალავრო საფეხური

2016-2017 სასწავლო წლის გაზაფხულის სემესტრი:

  •  ბუნებისმეტყველების სწავლების თანამედროვე მიდგომები დაწყებით საფეხურზე (M841), საბაკალავრო საფეხური
  • ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების (ისტ) გამოყენება ბუნებისმეტყველების სწავლებისას (M838), საბაკალავრო საფეხური
  • ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების (ისტ) გამოყენება ბუნებისმეტყველების სწავლებისას (O365), სასერტიფიკატო

2015-2016 სასწავლო წლის გაზაფხულის სემესტრი:

  • ბუნებისმეტყველების სწავლების თანამედროვე მიდგომები დაწყებით საფეხურზე (M841), საბაკალავრო საფეხური
  • ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების (ისტ) გამოყენება ბუნებისმეტყველების სწავლებისას(M838), საბაკალავრო საფეხური

2014-2015 სასწავლო წლის გაზაფხულის სემესტრი:

  •  ბუნებისმეტყველების სწავლების საფუძვლები დაწყებით სკოლაში (D756), საბაკალავრო საფეხური