აკადემიური წერის მიმართულებით ასისტენტ-პროფესორი
გიგა ხოსიტაშვილი არის განათლების დოქტორი (PhD) და ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის ასისტენტ-პროფესორი ბიზნესის, ტექნოლოგიებისა და განათლების ფაკულტეტზე. მის კვლევით ინტერესებს წარმოადგენს განათლების პოლიტიკა, აკადემიური კეთილსინდისიერება და ტექნოლოგიებით გამდიდრებული სწავლება. მას აქვს ინფორმაციის მენეჯმენტის მაგისტრის ხარისხი ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტიდან და ასევე სწავლობდა ტალინის უნივერსიტეტის სამაგისტრო პროგრამაზე – ახალი მედია და ცოდნის მართვა.
გიგა ხოსიტაშვილი 2011 წლიდან ასწავლის ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტში საბაკალავრო საფეხურის ზოგად მოდულში; მედიცინის პროგრამაში (აკადემიური უნარები (ENG)); განათლების ადმინისტრირების სამაგისტრო პროგრამაში; დაწყებითი საფეხურის და მასწავლებლის მომზადების საგანმანათლებლო პროგრამებში. 2015 წლიდან მან რამდენჯერმე გაიარა სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიების ტრენინგები პარიზის დიდროს, ლუვენის, ვენის, გრაცის, ბარსელონას და მარიბორის უნივერსიტეტებში. აკადემიური მობილობის ფარგლებში კი ლექციები წაუკითხავს კოპენჰაგენის საუნივერსიტეტო კოლეჯში, უფსალას უნივერსიტეტში, ბარსელონას ავტონომიურ და ვალიადოლიდის უნივერსიტეტებში.
ის აქტიურად არის ჩართული ერაზმუს + პროგრამით დაფინანსებულ ინსტიტუციურ განვითარების პროექტებში (INTEGRITY, PRINTEL, ETHICS, DITECH, PRODIGE, LOVEDISTANCE), რომლებიც ეხება აკადემიურ კეთილსინდისიერებას, დისტანციური სწავლების განვითარებას და კვლევის ეთიკას. 2022 წელს მან მოიპოვა შოთა რუსთაველის ეროვნული სამეცნიერო ფონდის გრანტი სადოქტორო კვლევის განსახორციელებლად.
სტატიები ჟურნალებში
წიგნები
აკადემიური უნარები (ENG)
შერეული სწავლების მეთოდი ზოგადსაგანმანათლებლო საფეხურზე
განათლების ტრანსფორმაცია ეფექტიანი ონლაინ სწავლებით
ტექნოლოგიებით გამდიდრებული კლასის მართვის მოდელები და სასწავლო პროდუქტების შექმნა ციფრული ინსტრუმენტებით
შერეული სწავლება: პირისპირ შეხვედრებისა და ონლაინ სწავლების ერთობლიობა
აკადემიური მუშაობის ტექნიკები (2014-2020 წლები)
პრეზენტაციის, კომუნიკაციის და დისკუსიის ტექნიკები (2012-2013 წლები)
ინფომარციული წიგნიერება (2011-2012 წლები)
კომპიუტერის საბაზისო კურსი (2011 წელი)
სამაგისტრო საფეხური:
პროექტის მართვა საგანმანათლებლო დაწესებულებაში (2021 წელი)