ბიზნესის, ტექნოლოგიის და განათლების
ფაკულტეტი
ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი

აკადემიური წერის მიმართულებით ასისტენტ-პროფესორი





გიგა ხოსიტაშვილი არის განათლების დოქტორი (PhD) და ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის ასისტენტ-პროფესორი ბიზნესის, ტექნოლოგიებისა და განათლების ფაკულტეტზე. მის კვლევით ინტერესებს წარმოადგენს განათლების პოლიტიკა, აკადემიური კეთილსინდისიერება და ტექნოლოგიებით გამდიდრებული სწავლება. მას აქვს ინფორმაციის მენეჯმენტის მაგისტრის ხარისხი ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტიდან და ასევე სწავლობდა ტალინის უნივერსიტეტის სამაგისტრო პროგრამაზე – ახალი მედია და ცოდნის მართვა.

გიგა ხოსიტაშვილი 2011 წლიდან ასწავლის ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტში საბაკალავრო საფეხურის ზოგად მოდულში; მედიცინის პროგრამაში (აკადემიური უნარები (ENG)); განათლების ადმინისტრირების სამაგისტრო პროგრამაში; დაწყებითი საფეხურის   და მასწავლებლის მომზადების საგანმანათლებლო პროგრამებში. 2015 წლიდან მან რამდენჯერმე გაიარა სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიების ტრენინგები პარიზის დიდროს, ლუვენის, ვენის, გრაცის, ბარსელონას და მარიბორის უნივერსიტეტებში. აკადემიური მობილობის ფარგლებში კი ლექციები წაუკითხავს კოპენჰაგენის საუნივერსიტეტო კოლეჯში, უფსალას უნივერსიტეტში, ბარსელონას ავტონომიურ და ვალიადოლიდის უნივერსიტეტებში.

ის აქტიურად არის ჩართული ერაზმუს + პროგრამით დაფინანსებულ ინსტიტუციურ განვითარების პროექტებში (INTEGRITY, PRINTEL, ETHICS, DITECH, PRODIGE, LOVEDISTANCE), რომლებიც ეხება აკადემიურ კეთილსინდისიერებას, დისტანციური სწავლების განვითარებას და კვლევის ეთიკას. 2022 წელს მან მოიპოვა შოთა რუსთაველის ეროვნული სამეცნიერო ფონდის გრანტი სადოქტორო კვლევის განსახორციელებლად.

სამეცნიერო ინტერესის სფეროები / კვლევითი ინტერესები

  • აკადემიური კეთილსინდისიერება;
  • ტექნოლოგიების ინტეგრირება განათლებაში;
  • ონლაინ სწავლება;
  • საბიბლიოთეკო და საინფორმაციო მეცნიერებები.

სტატიები ჟურნალებში

  • Khositashvili, Giga. 2024. “Delving Deeper: Understanding the Complexities of Plagiarism Prevention in Georgian Higher Education.” Journal of Educational and Social Research 14 (5): 1. https://doi.org/10.36941/jesr-2024-0117.
  • Ciupe, Aurelia, Giga Khositashvili, and Bogdan Orza. 2024. “Systematic Mapping of Text-Based Formative Assessment Tools in Online Assignments.” In IEEE Global Engineering Education Conference, EDUCON. IEEE Computer Society. https://doi.org/10.1109/EDUCON60312.2024.10578893.
  • Khositashvili, G., Nana Makaradze, & Tamar Aslanishvili. (2022). Students and lecturers perception of equity, access and democratization in higher education in Georgia. PRATICA – Revista Multimédia De Investigação Em Inovação Pedagógica E Práticas De E-Learning, 5(1), 72–96. https://doi.org/10.34630/pel.v5i1.4472

წიგნები

  • წიგნის თავი – Hybrid/Blended Teaching and Learning,  Innovative and Technology-Enhanced Teaching and Learning Teacher’s Handbook – Yerevan, 2021

მიმდინარე სალექციო კურსები

სალექციო კურსების კატალოგი

ინტეგრირებული საბაკალავრო-სამაგისტრო პროგრამა

აკადემიური უნარები (ENG), შემოდგომის და გაზაფხულის სემესტრი

შერეული სწავლების მეთოდი ზოგადსაგანმანათლებლო საფეხურზე

სამაგისტრო საფეხური

ონლაინ სწავლება და ტექნოლოგიები განათლებაში, შემოდგომის სემესტრი

 

საბაკალავრო კურსები:

  • აკადემიური მუშაობის ტექნიკები (2014-2020 წლები)
  • პრეზენტაციის, კომუნიკაციის და დისკუსიის ტექნიკები (2012-2013 წლები)
  • ინფომარციული წიგნიერება (2011-2012 წლები)
  • კომპიუტერის საბაზისო კურსი (2011 წელი)

სამაგისტრო საფეხური:

  • პროექტის მართვა საგანმანათლებლო დაწესებულებაში (2021 წელი)