ბიზნესის, ტექნოლოგიის და განათლების
ფაკულტეტი
ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი

ასისტენტ-პროფესორი, აკადემიური წერის მიმართულებით





გიგა ხოსიტაშვილი არის ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის განათლების სადოქტორო პროგრამის დოქტორანტი. მისი სამეცნიერო კვლევა უკავშირდება აკადემიური კეთილსინდისიერების საკითხს ქართულ უმაღლეს საგანამანათლებლო დაწესებულებებში. მას აქვს მაგისტრის ხარისხი ინფორმაციის მენეჯმენტში (ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი), ასევე, სწავლობდა ტალინის უნივერსიტეტში სამაგისტრო პროგრამაზე – ახალი მედია და ცოდნის მართვა.

2011 წლიდან ის მუშაობს ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტში მოწვეული მასწავლებელის პოზიციაზე. 2014 წლიდან აკადემიური წერის ცენტრში ასწავლის კურსს – „აკადემიური მუშაობის ტექნიკები“ და „აკადემიური უნარები“ (ENG). განათლების ადმინისტრირების სამაგისტრო პროგრამის ფარგლებში უძღვება კურსს „ონლაინ სწავლება და ტექნოლოგიების გამოყენება განათლებაში“.  2015 წლიდან მან რამდენჯმერმე გაიარა მომზადების კურსი სწავლების თანამდეროვე მეთოდებში პარიზის დიდროს, ლუვენის, ვენის, გრაცის, ბარსელონასა და მარიბორის უნივერსიტეტებში. სასწავლო მობილობის ფარგლებში კი კითხულობდა ლექციებს  კოპენჰაგენის საუნივერსიტეტო კოლეჯში; უფსალას უნივერსიტეტში; ბარსელონის ავტონომიურ და ვალიადოლიდის უნივერსიტეტებში.

სხვადასხვა დროს, როგორც მკვლევარი და მასწავლებელი ის ჩართული იყო ერაზმუს პლუსის ფარგლებში დაფინანსებული ინსტიტუციური თანამშრომლობის პროექტებში: აკადემიური კეთილსინდისიერება ხარისხიანი სწავლისა და სწავლებისთვის ქართულ უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებაში (INTEGRITY); ცვლილება საკლასო ოთახში: ინოვაციური სწავლებისა და სწავლის წახალისება სტუდენტთა სასწავლო გამოცდილების გასაუმჯობესებლად აღმოსავლეთ პარტნიორობის ქვეყნებში (PRINTEL); კვლევის პასუხისმგებლიანად წარმართვა – კვლევის კეთილსინდისიერება და ეთიკა ქართულ უნივერსიტეტებში (ETHICS) და სხვა.

2022 წელს მან მოიპოვა შოთა რუსთაველის ეროვნული სამეცნიერო ფონდის დაფინანსება სადოქტორო კვლევის განხორციელებისთვის.

სამეცნიერო ინტერესის სფეროები / კვლევითი ინტერესები

აკადემიური კეთილსინდისიერება; ტექნოლოგიების ინტეგრირება განათლებაში; ონლაინ სწავლება; საბიბლიოთეკო და საინფორმაციო მეცნიერებები.

წიგნები

წიგნის თავი – Hybrid/Blended Teaching and Learning,  Innovative and Technology-Enhanced Teaching and Learning Teacher’s Handbook – Yerevan, 2021

სტატიები ჟურნალებში

Khositashvili, G., Nana Makaradze, & Tamar Aslanishvili. (2022). Students and lecturers perception of equity, access and democratization in higher education in Georgia. PRATICA – Revista Multimédia De Investigação Em Inovação Pedagógica E Práticas De E-Learning, 5(1), 72–96. https://doi.org/10.34630/pel.v5i1.4472

მიმდინარე სალექციო კურსები

სალექციო კურსების კატალოგი

  • აკადემიური უნარები (ENG);
  • შერეული სწავლება ზოგადსაგანმანათლებლო საფეხურზე
  • აკადემიური უნარები (ENG);
  • ონლაინ სწავლება და ტექნოლოგიების გამოყენება განათლებაში

საბაკალავრო კურსები:

  • აკადემიური მუშაობის ტექნიკები (2014-2020 წლები)
  • პრეზენტაციის, კომუნიკაციის და დისკუსიის ტექნიკები (2012-2013 წლები)
  • ინფომარციული წიგნიერება (2011-2012 წლები)
  • კომპიუტერის საბაზისო კურსი (2011 წელი)

სამაგისტრო საფეხური:

  • პროექტის მართვა საგანმანათლებლო დაწესებულებაში (2021 წელი)