ბიზნესის, ტექნოლოგიის და განათლების
ფაკულტეტი
ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი

ასოცირებული პროფესორი განათლების მიმართულებით





მაკა კორძაძემ წარჩინებით დაამთავრა ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ფიზიკის ფაკულტეტი ბიოფიზიკის სპეციალობით. 2006 წლიდან მუშაობს განათლების მართვისა და ხარისხის უზრუნველყოფის სფეროში. 2015 წელს ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტში მიიღო PhD ხარისხი.  სადოქტორო დისერტაციის თემა: „აკადემიური პერსონალის დატვირთვის სქემის შემუშავების ძირითადი პრინციპები.“  მაკა კორძაძის სამუშაო გამოცდილება განათლების მართვისა და ხარისხის უზრუნველყოფის სფეროში მოიცავს  საქმიანობას ხელმძღვანელ პოზიციებზე სსიპ – განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრში, სსიპ – ეფექტური მმართველობის სისტემისა და ტერიტორიული მოწყობის რეფორმის ცენტრში, თანამშრომლობას არასამთავრობო ორგანიზაციებთან, არაერთი ადგილობრივი და საერთაშორისო პროექტის კოორდინაციას. მისი უშუალო ხელმძღვანელობითა და მონაწილეობით მომზადებულია მთელი რიგი მარეგულირებელი და სახელმძღვანელო დოკუმენტები განათლების ხარისხის საკითხებზე. მაკა კორძაძე არის არასამთავრობო ორგანიზაციის ააიპ  – განათლების დამოუკიდებელ კონსულტანტთა კოლეგიის დამფუძნებელი და აღმასრულებელი დირექტორი.

სამეცნიერო ინტერესის სფეროები / კვლევითი ინტერესები

მაკა კორძაძის სამეცნიერო კვლევითი ინტერესები უკავშირდება განათლების მართვისა და ხარისხის უზრუნველყოფის საკითხებს უმაღლესი და ზოგადი განათლების საფეხურებზე, ასევე – მოზრდილთა განათლებისა და უწყვეტი სწავლების თემებს.

რჩეული პუბლიკაციები 

  • Long-lasting Challenge with Public School Evaluation Policy in Georgia. Review of European studies, 12, No. 3; 2020
  • The Role of Universities of Georgia in Providing Continuing Education Courses of Local Self-Government Public Servants. World Journal of Education; 10, No. 2; 2020
  • მასწავლებელთა II კონფერენცია – სკოლა  – უნივერსიტეტს, უნივერსიტეტი – სკოლას (სწავლებისა და განათლების პრობლემები) –  „რატომ გვჭირდება ტენუარი უნივერსიტეტსა და სკოლაში” – ქუთაისი  6-7 ივნისი, 2014;
  • DETERMINING ACADEMIC WORKLOAD AND REMUNERATION SCHEMES IN GEORGIAN UNIVERSITIES – Quality Issues and Insights in the 21st Century – QIIC, Vol. 2, No. 2, 2013 111-118IC™ Value: 00 ICID: 1082136

წიგნები

  • ”როგორ გავხდე აქტიური მოქალაქე?”მეთოდური სახელმძღვანელო მასწავლებლისათვის სამოქალაქო განათლებაში – 2011
  • ”როგორ გავხდე აქტიური მოქალაქე?”-სამოქალაქო განათლების დამხმარე სახელმძღვანელო IX – XII კლასებისათვის- 2011
  • თვითშეფასების სახელმძღვანელო ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებებისთვის – 2009;
  • შეფასების სახელმძღვანელო ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების გარე შეფასების ექსპერტებისთვის – 2009;

სტატიები პრესაში

პუბლიკაციების ვრცელი სია

  • აკადემიური პერსონალის დატვირთვის სქემის შემუშავების ძირითადი პრინციპები (2015) ადგილობრივი თვითმმართველობის მოხელეთა უწყვეტი სწავლების კონცეფცია (2014 (ნორმატიული დოკუმენტის თანაავტორი)
  • SOLVING PROBLEMS OF INEQUITY IN ACADEMIC STAFF WORKLOAD DISTRIBUTION // GESJ:Education Sciences and Psychology // 2013 | No.2(24), pp. 39-48 ISSN 1512-1232
  • Recommendations on Development and Implementation of Accreditation Standard 1 – Mission for Schools for Children with Hearing Difficulties in: 1st Annual International Conference “Current Challenges in Knowledge Management – ‘Knowledge for Life” (with Nino Amiridze (Utrecht University), Natia Amiridze, Nino Bokeria, Nino Inauri, (National Education Accreditation Center of Georgia (NEAC)], Universal, Tbilisi, 2008, pp. 270-285. [Georgian]

მიმდინარე სალექციო კურსები

სალექციო კურსების კატალოგი

  • პროექტების შემუშავება და მართვა ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებაში;
  • სადოქტორო კოლოკვიუმი 2;
  • სადოქტორო კოლოკვიუმი 3;
  • სადოქტორო კოლოკვიუმი 4;
  • სამაგისტრო ნაშრომი (განათლების ადმინისტრირება)
  • სადოქტორო კოლოკვიუმი 1;
  • სადოქტორო კოლოკვიუმი 2;
  • ადამიანური რესურსების მართვა;
  • უმაღლესი განათლების ხელმისაწვდომობა
  • მართვა უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებაში (მაგისტრატურის საფეხური, 2020)
  • ხარისხი უმაღლეს სკოლაში (მაგისტრატურის საფეხური, 2013-2019)
  • უმაღლესი საგანმანათლებლო პროგრამის შეფასება (მაგისტრატურის საფეხური, 2013-2019)